برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
سلام خدمت کاربران گرامی
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

 

سلام خدمت بازدید کنند گان وبلاگ و کسانیکه در زمینه تجارت الکترونیک ptc کار میکنن این وبلاگ رو من راه انداختم برای فعالیت در سایت های کلیکی ptc خارجی و ایرانی. سایت ها پس از تست به شما معرفی میشوند تا شما هم بتونید در چند سایت خوب فعالیت کنین. خواهشا اونای که قصد فعالیت به صورت جدی دارن عضو شوند.

نکته:نگران نقد کردن پول خود نباشید من به شما کمک میکنم پول خود را نقد کنید یا اگر حساب بانکی که این سایتها میخوان ندارین من به شما در ساخت این نوع حساب ها کمک میکنم.

برای دیدن لیست سایتهای اسکم (کلاه بردار) برروی لست سایتهای اسکم (کلاه بردار) در زیر کلیک کنید. و به این نکته هم توجه کنین اگر اسم سایتی در این لیست نبود به این معنی نیست که امکان کلاه بردار بودن سایت مورد نظر وجود ندارد.

(لیست سایتهای کلاه بردار)

ایمیل من: mohammad.masoomi3@gmail.com  سوالی داشتید یا راهنمایی خواستید در خدمتم.

نکته: این وبلاگ همیشه به روز می شود پس همیشه سر بزنید تا از وضعیت سایت ها باخبر شوید و همین طور سایت های جدید

با تشکر



نظرات شما عزیزان:

shcarchi
ساعت11:52---24 آبان 1391
سلام خدمت کاربران
من 20 دلار به حساب آقای معصومی واریز کرده ام و روزانه سودم را بدون اینکه هیچ کاری کرده باشم به حسابم واریز میکند.
من به شما کاربران توصیه میکنم به آقای معصومی اعتماد کنید و پولتان را به او بسپارید
ممنون.
این هم اسناد واریزی به حسابم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 165757
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)